marți, 2 septembrie 2014

Cetatea Carsium din Harsova

         
                        Dupa ce-am plecat de la mare,ne-am mai oprit pe drum,iar una din opriri e in Harsova.Cum mergi spre Gheorghieni,un indicator ne indruma spre stanga.Ajungi in centrul orasului,iar de acolo,pe o strada ingusta care urca si destul de accidentata duce spre ruinele cetatii Carsium.Acolo,ne-am uitat lung pentru ca nu exista nici un panou unformativ,si nici n-ai pe cine sa intrebi despre aceste ruine.Noi am gasit un nene de culoare care ne-a indrumat catre iesire sa nu ne mai intoarcem pe aceeasi strada si care ne-a mai spus ca mai jos tot pe malul Dunarii e si un sit arheologic"Fac aia niste sapaturi pe acolo,stiu eu ce-o fi?!" Am renuntat la sit dar am mai zabovit cateva minute sa admiram peisajul.Ruinele se afla pe marginea Dunarii dar la inaltime fata de nivelul ei.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu